Årets pappa 2016

Vi är bara inne på dag 2 på det nya året, men jag siktar stark på att bli årets pappa 2016!

Sonen, 7 år brister ut i gråt någonstans i huset.

Jag (ropar över tjuten): Nu får du vara tyst för jag hör inte musiken här inne!!

Sonen (tjutandes): Men Viktor sparkade mig på näsaaaan!!

Jag: Sluta bråka med honom så händer inte såna saker. Tyst nu!

Sonen (tjuter ännu mer): Men det var inte jaaaag!

 

Right. Den har jag ju aldrig hört förrut (misstänker att det inte var så farligt som det lät då han tystnade några sekunder senare).

#livetshårdaskola

Kommentera

