TV-serier is the shit

Jag vet inte riktigt vad den här statistiken säger om mig, men jäklar med TV-serier jag sett under årens gång… :)
Frågan är hur jag hunnit med att se allt…

☐ Jag har sålt barn och sambo på internet för att få mer tid åt TVn.
☐ Jag har bara lagt till massa serier på låtsas bara för att verka häftig!
☑ Det är magi. Jag finner tiden att se allt. Trots att det är omöjligt.

IMG_4703

Hursomhelst…

Finns ingen anledning till att betala för ”vanliga” skräpkanaler som innehåller 99% skit när internet finns och det går att titta på enbart de bra grejerna där. Våga vägra ”vanliga” TV-abonnemang! Sätt ner foten och sluta betala för att bli mentalt sondmatade med skräp!

Kommentera

