Min kväll…

Jag brukar inte skriva om personliga grejer på bloggen, men tänkte göra ett undantag ikväll.

Har haft en rätt trevlig afton på egen hand. Gick på bio ensam för att titta på Terminator Genisys, och hade mina tvivel på om den skulle vara bra eller inte. Den var faktiskt överraskande bra. Om det var Emilia Clarkes förtjänst låter jag vara osagt (men damn, hon är het) ;)

Efter filmen blev det lite god whisky i mysbelysning (även detta i min ensamhet) tillsammans med bra musik från t.ex. Natalie Taylor och Until The Ribbon Breaks…

Såå… Tänkte väl sitta här och njuta tills jag blir sömnig… Eller nåt.

Skål! ;)

Kommentera

