Dagens (o)viktiga nyhet…

Det här är min nya stol som jag har beställt.

DX Racer Maximum Gaming Chair

Fancy namn har den med… ”DXRacer, MAXIMUM Gaming Chair”. Fatta hur grym jag kommer bli på att spela spel. Om jag nu hade gjort det lite mer än vad jag för närvarande (inte) gör. Men det är ju alltid trevligt att ha en skön stol att sitta i när jag väl sitter vid datorn.

Jaha.. det var väl allt jag hade att rapportera. Så… Carry on… nothing more to see here!

Ps. Det är rätt tråkigt på jobbet idag.

Kommentera

