Alla Hjärtans Dag

I morse hittade jag den här vikbara kreationen i köket som min 6-åriga son gjort.

Alla Hjärtans Dag

Jag är rörd!

…och lite förvirrad över vad han menar med ordföljden på lappen.

”MAMMA JAG ÄLSKAR DIG PAPPA”

Kanske blev det en hastig ändring på kortet när han fick reda på att jag skulle vara på jobbet idag istället för hemma, så han la till ”MAMMA” på lappen för att ha någon att ge den till. Nice save liksom… ;)

Eller ville han förklara för mamma att han älskar pappa. ;)

Är inte helt säker på om det står Dig, eller Pig på kortet. Om det är det senare så kanske jag borde känna mig förolämpad: ”Mamma, jag älskar gris-pappa!

Hur som helst.. Det är ett hjärtformat kort med ströss… erm… glitter på. Nästan så jag fäller en tår av lycka ju.

Pappa älskar dig med, min lille påg!

Kommentera

