Riktigt ljud!

Jag hör till en av de där personerna som inte nöjer mig med halvdant ljud när det gäller film eller musik. Länge har jag nöjt mig med att lyssna på musik med inear-lurar, men när mina favoritlurar från Denon började trilla sönder så beslöt jag mig att ge mig in i djungeln av hörlurar och hitta en värdig ersättare.

Efter en del sökande och provlyssnande så fanns det bara en vinnare.

Bowers & Wilkings P7!

B&W_P7

De fullkomligt andas lyx, med äkta läder och metall. De sitter skönt på huvudet, sluter tätt runt öronen, och ljudet… ja… det måste upplevas. Underbar bas och krispig diskant som tar musiken till helt nya dimensioner. Och till skillnad från inear-lurar så hörs inga missljud så fort man råkar röra sladden, och lurarna trillar inte ut ur öronen stup i kvarten.

Istället kan man gå omkring med lurarna kopplade till sin telefon i fickan och bara njuta av sin favoritplaylist!

Har matat dem med både pop, rock, metal, dance och elektronisk musik… De sväljer allt!

Prislappen på äkta lycka? Det kvittar… Bara köp ett par! ;)

Kommentera

