Grabbsnack

Dialog mellan mig (J) och min kompis (S) via chat, eller ”just another casual friday” som det kallas…

J: Tror du min sambo blir sur om jag beställer en 84″ LED-TV med 4K upplösning och 3D för 139000:- utan att fråga henne först?

S: Nej, jag tror hon vill ligga med dig och att du skall föda hennes barn då. – Do it!

J: Men jag vill ju inte ha fler ungar :(
De kostar ju typ pengar…

S: Köp en till mig. Du slipper bära mitt barn.
Jag får inte ens byta ut min gamla 42″ till större.. :(

J: Vad säger du??? FÅR inte?
Ska jag prata med henne?

S: Ja, har du hennes nummer? Du kan prata med henne.
Behöver ha större TV för att se.. err… hockeyn?

J: Låter som en giltig orsak i mina öron :)
Sport är typ samma som motion, och motion är nyttigt.. ska hon neka dig ett sunt levende???
Du måste lägga upp dina argument rätt, din förtofflade bäver ;)

S: Men va faen.. hon bara visar brösten så förlorar jag argumenten… :/
Och sluta tala illa om bävrar! :)

J: Fan. Hon spelar alltså ut det gamla ”Visa-brösten-kortet”? Det är ju fusk! :(
Inte lätt att vara kille, när de inte följer reglerna…

S: Och jag förstår inte vem som berättade om våran svaghet?!

J: De kanske kom på det själva?

S: Neeej, vi döljer det ju så väl.. så det tror jag inte på.

J: Nåja. Jag struntar väl i den där TVn då… Det här börjar bli komplicerat…

Kommentera

