zzzZZzz

Jahapp, så börjar veckan lida mot sitt slut. Och med den så har jag sett alla serier jag följer med (eftersom de släpps i början av veckan). Vad ska man nu titta på?

Sträckkolla på Kvinnofängelset? Avsnitt 1 till 692. Hmmm… ca 50 min per avsnitt… så jag har att göra i… 34 600 minuter. Om jag räknar rätt så är det ca 24 dygn med skabbiga tanter och monotona fängelsemiljöer. *rysa*

Hur fan lyckas man hålla en publik fängslad (ha ha) så länge?

Nej, det får bli sängen istället.

Gonatt!

Kommentera

