5 i 2-dieten

Alltså… hemskt var det trendar med den här nya 5 i 2-dieten. Eller vad den nu heter. Blev lite nyfiken på att testa den, eftersom min sambo ständigt tycker att jag ska aktivera mig så jag orkar klippa gräsmattan och städa och sånt där tjafs.

Så nu har jag provat den.

På dagen är det ju inga problem med den här metoden, men det har visat sig betydligt svårare att hitta matöppna ställen klockan fem i två på natten. Det är ju bara snabbmatsställen som är öppna då. Och man får åka till någon storstad för att hitta något som som är öppet.

Men visst, det är gött med en gyrosrulle mitt i natten, även om det är ett helvete att hitta den! :)

Vi får hoppas att den här metoden ger resultat snart. Än så länge känner jag inte att jag går ner i vikt!

Kommentera

