Trailing

It aint’ over until the fat lady sings” brukar folk säga när det närmar sig slutet. Jag har ingen aning vem den tjocka tanten är, eller varför det är kört när hon börjar sjunga… Kanske sjunger hon så illa så man vill begå självmord eller nåt. Men det kvittar. Vad jag egentligen ville säga är att sommaren inte är slut än, trots att det snart är September.
Så jag och sonen passade på att rymma ut i skogen och köra lite trailing. För den som inte vet var det är så är det när man kör terrängkörning ute i det vilda med en radiostyrd bil.

Solen hittade igenom trädtopparna och värmde rätt bra… Och min Summit-bil klarade sig galant över stock och sten!

Det var bara det jag ville säga!

Kommentera

