Dagens iLandsproblem

Alltså.

Nu har jag ju fått min iPhone 5. Och ett nanosimkort som den slukade med hull och hår.
Det var en pärs att nå så här långt.
Sömnlösa nätter. Svordomar. Planer på att starta ett cyberkrig mot idiotiska företag.
Men tillslut så var det över.

Nu har jag ett annat problem.

Jag tror att Min iPad börjar bli avundsjuk. Den tycker nog inte riktigt om att jag hellre leker med min iPhone. Jag tror den planerar att göra något hemskt…
Som att krascha utan förvarning och radera alla mina appar. Bara för att få uppmärksamhet.

-”Snälla iPad, jag HAR inte glömt dig. Bigami är väl okej i såna här förhållanden? Eller?”

Kommentera

