Felia, del 2

Telia är otroliga på att klanta till det. Och hålla vad de lovar. Säger de att ”Jag skall kolla upp detta och återkomma till dig” så betyder det ”Jag skiter väl i dina ilandsproblem, och tänker inte göra ett skit åt dem”.

Efter jag begärt en makulering av min beställning av iPhone 5 och ångrat mig efter artikeln i tidningen så ringde jag Telia igen för typ 10:e gången på några dagar. Men kundtjänsten kunde inte se att någon makulering gjorts. Jag bad henne dubbelkolla. Nej, beställningen ligger aktiv. Ok, bra. Då kanske det ordnar sig ändå.

Två timmar senare kollar jag status på min beställning:

 

Men vad i helvete liksom??! De lovade ju precis att den inte var makulerad. Så det blir ännu ett samtal dit och de lovar att kolla upp det och ringa tillbaka med besked.

Ingen återkommer.

Så idag ringer jag dit och drar hela cirkushistorien för 10:e gången. Och får beskedet att det inte går att lösa problemet. Otippat va?

Som plåster på såret fick jag en mobilfaktura makulerad + 200:- att ringa för. Det var fan det minsta de kunde göra för att de är såna kompletta idioter på Telia.

 

Kommentera

