…and on the other side of the universe…

Blogga? Vad är det? Aha.. det är när man skriver dagbok ONLINE. Eller vad det heter. På internätet. Så att hela världen kan läsa om ens privata lilla ego-värld och där man kan dela med sig av totalt orelevant info. Sånt gillar ju faktiskt inte jag.

Det är därför denna bloggen är stängd för omvärlden. Jag vill bespara dem massa sånt egotrams. Sådetså!
Men det hindrar ju inte mig för att skriva för egen räknings skull. Så kan jag titta in här om tjugo år och läsa vad jag sysslade med när jag var ung (läs: mindre gammal). Om nu internet finns kvar om tjugo år. Det återstår att se.

Kommentera

