Triss i vanilj

Ända sen förrförra julen har vi letat med ljus och lykta efter Dufvenskrooks vaniljglögg i affärerna. Ingen har haft dem i sitt sortiment. Fram tills igår… då slumpen (läs: min mamma) ledde mig in på lågprisbutiken Netto. Där de fått in ett begränsat lager av denna ljuvliga glögg.

Så jag tömde bokstavligen glögghyllan på alla flaskor som var kvar. Jag får behandla dem som de vore gjorda av guld eller något! Vem vet när jag hittar fler igen.

One thought on “Triss i vanilj

Kommentera

