FF

Idag har det varit FF här… Flickväns-Fritt… Inte för att det är dåligt att ha sambon hemma,  jag bara konstaterar fakta… ;-)

Sonen och jag har tittat på Despicable Me och druckit whisky. Eller… jag har tittat på Despicable Me och druckit whisky.
Sonen tyckte det var roligare att hoppa på mig när jag låg i soffan och gapskratta åt mig varje gång han handlöst kastade sig över mig. Under nästan en timmes tid. Jaja… whatever makes him happy!
Efter filmen somnade han som en stock iaf… så jag kunde fortsätta med att titta på Human Target, The Event och Boardwalk Empire. I sällskap av lite olika whiskysorter och ett halvrör med Pringles dillchips. Good shit! ;) Hoppas sambon inte blir allt för sur att jag åt upp hennes chips! hihi.

Dags att däcka… även om jag är ledig imorgon så vill nog inte sonen ge mig sovmorgon allt för länge. — Gonatt!

Kommentera

