Winblowz

Har jag någon gång talat om hur värdelöst Windows är?
Jaha… Ett par gånger. Men jag kan tala om det igen!

-Windows är värdelöst!
-Windows är värdelöst!
-Windows är värdelöst!
-Windows är värdelöst!
-Windows är värdelöst!

Mitt relativt nyinstallerade Windows 7 beslutade sig inatt för att sluta fungera (igen). Och tro mig när jag säger att jag försökt allt för att få igång det… Helvetes jävla skit-operativ!
Hade jag fått en peng varje gång jag installerar om det hade jag varit multi-miljonär nu.

Nästa laptop jag köper blir en MacBook Pro, sanna mina ord. I detta hem skall alla Windows-datorer bannlysas!
Hallelujah!

Kommentera

