Smile, Flash, Snap!

Alltså… nu är det snart jul, och jag har fortfarande inte handlat någon digital systemkamera. Kom igen nu internet! När ska ni börja sälja kameran jag vill ha?

Bara för det ser jag på cyberphoto.se att den verkar vara på G nu i dagarna (om de inte tabbat sig och skrivit fel). Yaaaay! Nu kommer jag bli fattig! — Kul för mig, synd om de som jag skulle köpa julklappar till. Jag får lära mig knyppla eller nåt så jag kan göra nåt fint hantverk åt alla istället. Billigt och bra! ;)

Det blir iaf en Nikon D7000 hus + AF-S DX 16-85/3,5-5,6 G ED VR samt Nikon AF-S DX 35/1,8 G.
Blir nog rätt lagom med både bra vidvinkel, lite zoom och en ljuskänslig glugg för snabba inomhusfoton på det.

Kommentera

