Julklappsönskelistan

Ho ho ho!

Här kommer den… den tokfeta (nästan lika fet som tomten är trind) julklappsönskelistan.
Eftersom tomten numera lever i den digitala eran så behöver man inte skicka sin handskrivna önskelista till hans hemadress på nordpolen, utan det är bara att lägga upp på sin blogg så hittar hans nissar dit och kan vidarebefodra önskelistan till ”The Big Guy”. Smidigt.

”Hej hej tomten!
I år har jag varit extra snäll, så jag önskar mig en hel bunte med saker, närmare bestämt:

PS3 laddare till handkontroller
Jack Daniels Single Barrel
Alpha Zeta, Amarone från Valpolicella
Digitalfotografi av Scott Kelby (3 delar)
Gran Turismo 5 till PS3
Snygga skjortor eller tröjor (XL borde funka. Helst inte från Dressman bara) ;)
Paradisask (obligatorisk vid jul, ingen choklad – ingen jul!)

Jag önskar mig några saker som är lite dyrare med, men jag vill inte verka girig, så jag låter bli att skriva in dem här!

Tack på förhand, och ha en trevlig jul du med herr Tomte!”


3 thoughts on “Julklappsönskelistan

  1. eh din syn på billigt är lite off tycker jag :P jag har nog bara råd med max tre av de sakerna^^ och chokladask vet du att du får av mamma så det behövs inte ens nämnas :)

  2. tro du det så blir du nog överraskad på julafton iaf ;) får väl se vad mina lejda nissar kan komma fram med till dig iår :)

Kommentera

