Right here, right now…

Detta fina inlägg dedikerar jag till min syster som tycker att jag skall sluta dissa saker.

…så nu har jag snart klarat av 3 av 4 tolvtimmarspass på jobbet denna veckan. Utan att bli allt för mycket irriterad på mina kollegor.
Det kanske beror på att de inte är här, för jag sitter ensam och slavar med allt jobb som vräker ner över mig som en lavin.
Men det är väl det jag har betalt för antar jag… Så det är bara att knipa ihop och se glad ut.
Jag ska gå och ta lite kaffe i den fina automaten från Selecta för att koppla av lite: en del mocca-kaffe blandat med en del cappuccino. Man får trycka minst två gånger på knappen för de snikna jävlarna har minskat hur mycket kaffe som pressas ut. Så normalt sett får man trycka två till tre gånger för att fylla en normalstor mugg. Varför? Tar de betalt per knapptryckning, eller vad är det frågan om?

För övrigt har jag blå jeans som ser lite slitna ut och en brun t-shirt med ett (relativt) fult orange tryck på bröstet på mig idag. Igår hade jag svart skjorta, vilket är lite mer ”jag”.
Men man får ju byta ibland… har jag hört. Varför det blev denna tröjan beror nog på att det var den enda som inte var skrynklig.
Att stryka kläder är ju inte den roligaste hobbyn jag har precis.

Ikväll får det nog bli en drink eller två för att fira att man överlevt veckan. Det är jag värd. Och så ska jag väl umgås lite med familjen med.
Fast om sambon ska titta på dokusåpa så går jag och leker med min dator. Vissa gränser får man ju sätta.
Kram på er! :)

(Nä du syrran… hur spännande var det här att läsa på en skala? Jag somnade nästan medan jag skrev det… ZzZZzzz) ;)

3 thoughts on “Right here, right now…

  1. haha så du dissar inte något i detta inlägget? tycker den där cappuccinobryggaren fick sig en omgång där ;)
    men håller med om att jag inte behöver veta vad du hade på dig igår eller nåt liknande^^ so keep on doin what you do best instead ;) diss away!!

    • Dissade jag kaffeautomaten? haha.. Näää dååå ;) Jag bara konstaterade att den var underdimensionerad i sina mått. Men men… jag ska försöka roa dig så gott det går.

Kommentera

