Trilla i brunn?

Alltså… jag vet inte om jag ska skratta åt hur ful gubben är eller hur dålig reklamen är…
Comviqs reklam för billig surf.

Ju fler gånger man ser den, desto mer frågor dyker upp.

-Hade reklamskaparen dragit i sig en eller fyra linor rent kokain när han/hon gjorde reklamen?
-Har reklamen en positiv eller negativ inverkan på Comviqs försäljning? Personligen vill jag bojkotta dem för all framtid för jag tycker de är korkade.
-Kunde de inte hittat en fulare gubbe med en drygare dialekt till att ha huvudrollen?
-Varför står gubbens laptop framme och är igång när han inte varit där på en hel vecka? Batteriet håller max 2-3 timmar och sladden sitter inte ens i. Och frugan verkar ju måttligt intresserad av honom, så jag tror knappast hon ställt den där åt honom i samband med att hon dricker kaffe varje morgon.
-Hur överlevde gubben en hel vecka nere i brunnen? Med tanke på hur lerig han är när han kommer upp så kan det inte finnas mycket vatten där nere? Visst, mat klarar man sig utan ett bra tag, men vattenbrist?
-Varför förutsätter gubben att han skall trilla ner i brunnen igen? Är han så jävla klantig så han gjort det till en nationalsport att spontantrilla ner i brunnen så fort han går nära den?
-Och hur f*n trillade han i brunnen ö.h.t. med tanke på att a) Den är rätt hög, så det är inte det lättaste att bara snubbla i den, och b) Det sitter ju ett jävla tak på den, så ska man trilla ner i den (och med tanke på gubbens kroppshydda så sjunker oddsen rejält) så måste man fan DYKA ner i den med huvet före.

Nej. Jag får inte ihop logiken i det hela.
Sluta sondmata folk med idiotisk reklam!

8 thoughts on “Trilla i brunn?

    • Fritid? Jag multitaskar ju jobb och bloggande! Det är väl viktigt att lyfta fram såna här saker? Allmänheten har rätt att veta sanningen! ;)

  1. hmm det är ju inte riktigt du om du inte dissar saker ;)
    du kan skriva om idol så kan du smutskasta så mycket du vill om gråtande fjortisar i publiken osv.
    annars går det ju att skriva om vad man har gjort hela dagen som alla andra, men det vill ju ingen veta så det är nog bäst att fortsätta som du gör ;)

    • Jag dissar saker för att det är roligt. ;) Och erkänn.. du gillar att läsa om det! Dissa Idol känns inte lika ok som att dissa töntiga reklamer och falsk marknadsföring. Det är bara de första pinsamma avsnitten jag vägrar titta på. Förnedrings-TV liksom. Sen när de bra artisterna är kvar så blir det ju mer kvalitet på programmet.

      Jag undrar verkligen om jag fått en enda läsare om jag skrev massa nonsens om vad jag ätit till lunch och vart jag har köpt min tröja. Personligen tycker jag alla såna bloggar är pisstråkiga och går inte ens i närheten av dem… men det är ju bara jag det. ;)

  2. jag tål inte heller såna bloggar^^ skäms lite över svenskar som gör att bimbos som kissi mfl blir sveriges största bloggare.
    tar din blogg framför all sån skit any day ;) men jag är ju inte så dum som många andra som läser de andras skit :P

    Och angående idol så är fan det värsta när det kommer en ”flickfavorit” som gör att alla småbrudar sitter och bölar när deras princecharming börjar sjunga. såg förra året ett klipp med nån liten tjej som fick komma upp på scen lite när Johan palm sjöng ( förra årets flickfavorit). visst kan det va kul att träffa sin idol men man säger inte efteråt att man älskar honom mer än sin familj och bla bla bla. liksom hallå? han har varit känd i 5 minuter ungefär och hans röst har ju inte ens kommit ur puberteten…
    kan ju iofs inte lova att jag inte hade hoppat runt som en liten fjortis om jag hade träffat dem i Coldplay men det är ju en annan sak…de spelar ju BRA musik ;)

Kommentera

