D-Day

Känner jag mig gammal? Njää. Inte mer än vanligt.
Var ju inga problem att stanna uppe till över midnatt när jag jobbat sen 6 på morgonen, sen väckning igen kl 7 på morgonen av sötnosarna.
Lite trevliga presenter på det (Tack så mycket! *puss*) och så lite frukost med… Bra början på dagen helt enkelt.

Oh… jag behöver nog mer whisky med.

”Schkååål!”

Dags att rocka lite till den ultimata partymixen (Paramore) så här på morgonkvisten, och sen dra till öppna förskolan så sonen kan leka av sig lite.

Ha en bra dag!

*** UPDATE ***

Hmmm. Nu är man kidnappad och på väg mot hemlig destination. Jag har mina aningar vart vi ska, men vi får helt enkelt se. Jag har iaf blivit lovad middag på restaurang ikväll, så jag lär inte svälta iaf! :)

*** UPDATE ***

En spa-eftermiddag är nu avklarad… Så nu är jag relaxad, men hungrig. Färden går vidare mot en hemlig restaurang!
-”Feeeeeed meeeeee!” ;)

Kommentera

