Whooot!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I morgon är det den 24:e september.
Med andra ord var det 35 år sen jag föddes.
Hur i helsike gick tiden så snabbt?

Nåja… hoppas på en lugn födelsedag iaf.
Det är det jag önskar mig mest. Det där
med att bjuda hem massa släktingar och
bjuda på kakor och tårta är inte min grej
helt enkelt. Är det inte jag som skall
belönas (eller tröstas) för att jag kommer ett år
närmre ruinens brant? Lite oxfilé och en iskall
öl känns som en rätt bra belöning tycker jag.

Skulle dock inte bli ledsen för lite snälla
kommentarer på bloggen heller iofs.
*hint hint*

Ikväll skall jag iaf unna mig
en kall drink eller två… eftersom jag
jobbar både lördag och söndag så känns
det inte som det är någon bra idé att
”fira” allt för mycket imorgon… ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

6 thoughts on “Whooot!

  1. eller hur..du är säger säkert bara att du vill ha en lugn födelsedag medan du egentligen vill att någon ska slänga en fet fest i ansiktet på dig ;)
    tyvärr får du leva utan mitt sällskap detta året dock.

    • Bara jag slipper ha folk hemma så kan jag festa till det lite.. ;)
      En annorlunda födelsedagsfest typ ett poolparty med DJ och hela kittet hade ju inte varit fy skam! hehe

Kommentera

