Zombies

Andra dagen av sin frivecka börjar lida mot sitt slut.
Det är höst ute. Grått och trist och så regnar det.
Men det gör mig inget… för jag och Mr O har ju en dejt med Milla Jovovich.

Vi tänkte ägna kvällen åt att döda zombies. Och lite till zombies. Och kanske spränga lite saker med,  och sen avrunda med ett par zombies till. En vanlig fredagkväll, om man är i zombiedödarbranchen. Överlever jag detta så kommer jag tillbaka och bloggar vidare om världens orättvisor någon annan dag. Överlever jag inte… så… jaja.. ha ett bra liv! ;)

Ps. Det hade varit roligt att peka på biobesökarna när de sitter där med sina fula 3D-glasögon och skratta åt dem… men jag kom på att jag kommer ju se minst lika dum ut själv.
Skäms på den som kastar sten i glashus! ;)

Kommentera

