Tortyr

Det finns inget som slår lite gammal hederlig tortyr.
T.ex. att dra ut hjärnan genom näsborrarna. Det har jag sett på film.
Och nu behöver jag inte undra hur det känns längre.
Min son har varit så snäll och upplyst mig om det.
Fast han använde inte en tång för att få tag i hjärnan. Det är ju överkurs.
Nä.. han körde bara upp en vass nagel så långt upp det gick i näsan på mig när vi busade som bäst, och vred till.

Det kändes liksom…. Aaaaaaaaj!

Och sen fick man vara snabb med att täppa igen näsan innan man blodade ner hela huset.
Dock missade han att dra ut min hjärna… vilket var ganska lyckosamt.
Hade varit svårt att dra till Sweden Rock Festival på onsdag och dricka öl då…

Kommentera

