100 m häck

Eftersom solen skiner så gött redan på morgonen idag så tänkte jag plocka fram min sportiga gen (ja, jag har en sån – även om den är väld dold) och köra lite kroppsarbete i trädgården. Vi snackar 100 m häck! (eller nåt).
Så det var bara att köra igång… Svettig blev man, men när man ligger där på mållinjen och har överlevt så är det guld värt!

 

Ps. Nästa gång jag klipper häcken ska jag nog införskaffa en Jason Vorhees-mask.
Kan tänka mig att grannarnas miner är oslagbara om de ser mig i den när jag kör med min nya elektriska häcksax! :)

One thought on “100 m häck

Kommentera

