Pest!

Inte nog med att man har biologiska virus i trädgården. Dessutom har vi illegala invandrare som tror de kan campa på vår gräsmatta.

Jag pratar om myror nu. De borrar upp gräsmattan underifrån och bygger små minimyrstackar här och där av jord.
Försvinn från min tomt, era pest-jävlar. Ni betalar inte hyra, så ni ska dööööö!

Ja, är det något jag hatar mer än maskrosor så är det fan i mig myror. Usch!

För övrigt så är det jätteskönt väder ute idag. Och jag har köpt Bacardi Mojito. Om man nu ska nämna några trevliga saker.

6 thoughts on “Pest!

  1. var glad att du har dem utomhus..just nu tror de att mitt rum är värsta lyxresorten! jag hade myrmassaker här innan så många det var…ingen vacker syn^^

  2. borsyra är bra, tror det hette så . Kolla på antisimex hemsida, det finns ngt som itne är farligt utifall Alex skulle stoppa i sig det.

Kommentera

