Chilla

Lördag. Chill out. Orkar inte blanda grogg i dag med dock. Igår blev det lite nya drinkar enligt syrrans julklapp till mig. En drinkbok med 1001 recept. Så jag körde på en Gin och tonic, en Alice Springs och en Tequila Sunrise. Sen fick jag ont i huvet och gick och lirade onlinespel istället. Skyller huvudvärken på tequilan. Men de är jävligt snygga att titta på! ;-)

Idag har vi hållt oss till att lira Uncharted 2 i flera timmar och så har vi busat med junior. Kul nästan jämt. Tills han slår en träklubba i huvet på en eller kastar en stor leksaksbil på mig.
Fast nu ska han snart sova.. så kan man fortsätta att chilla vid tvn eller online i Lord of the Rings!
Att gå utanför dörrarna på huset är iaf uteslutet. Det är ju för fan vinter ute. Huu!

Toodles!

One thought on “Chilla

  1. hoho bra att du gillar groggboken iaf:) då kan du tipsa mig om nån gott sen kanske:)
    btw om du och alex har tid kan ni gärna komma inom Åhléns i Kstad o hälsa på mig:) har praktik där hela veckan så gillar om man får lite besök:P kraam!

Kommentera

