Seeeegt

Dagen börjar bli seeeg. Inte mycket att göra på jobbet. Och en hel timme tills man får gå hem.
Då tycker man att folk kunde vara lite sociala och underhålla en. Eller hur?
Är det inte vad alla vill? Liksom, kom och titta på miiiig! Slöprata lite bitte!

Men nej. Folk på min MSN-lista säger inte mycket. De idlar. Eller undviker mig.
Take your pick. Fy faen av de är otrevliga egentligen! :)

Ps. Nu är det snart EN dag kvar bara. Sen ger jag jobbet fingret och går hem och lägger mig på soffan. HA!

2 thoughts on “Seeeegt

  1. du jag sa hej till dig idag när jag hade installerat MSN på jobb datorn,… Fick jag nåt svar? NÄÄÄÄÄ :-P pfft då måste idlat mer än jag.

Kommentera

