The party is over…

Huga… Nu börjar man piggna till efter gårdagens party.
Men vad hände egentligen? Syrran och hennes kille kom på besök, och så var det dags att blanda nåt gott att dricka…

– Mojito (x2)-check
– Rom och Cola -check
– Long Island icetea -check
– Nåt med passoa, rom, apelsinjuice och sprite i -check
– En sliskig äpple/kanel julcider -check
– Någon random drink jag inte minns -err… Halvcheck

Och så blev det dueller i guitar hero world tour. Med några glada vinnare och några dåliga förlorare. Eller iaf en… ;-)

Och så har jag ett vagt minne att vi tittade på Idol-finalen. Men det kan jag tyvärr inte erkänna, för jag är ju inte en sån person som tittar på sån kommersiell smörja! ;-)

Det stora mysteriet under kvällen är den främmande strumpan som upphittades i uterummet, mitt på golvet. Ena stunden var den inte där, andra stunden så var den där. Och ingen verkar ha tappat någon strumpa!

4 thoughts on “The party is over…

  1. Tomten har varit där o kollat hur ni uppför er. Han kommer att skaffa madrasserade väggar åt er. Å så ska han se till att ni sparar på groggarna ifall ni får besök i framtiden.

Kommentera

