Men, liksom… wtf?!

Jag vill fjärrstyra min laptop med min iPhone. Bara för sakens skull. Men fungerar det? Neeeej.

Nu när man ansträngt sig och skaffat LAGLIG orginal-windows så har de stängt av den möjligheten. WTF?! Jag avskyr snålmicrosoft (igen)!

”Piracy is theft” säger de… Men DÅ FUNKAR SAKER IAF! Yarr!! Jag återgår till mitt knäckta Windows 7 Ultimate istället. Laglighet, schmaglighet!

Någon som vill köpa en laglig kopia av Windows 7 Home Premium? 200:- (som frakten kostade) så är det ert. Lägg en kommentar här bara.

Kommentera

