Regn o rusk

Det finns ju roligare saker än att sitta i baksätet på sin bil på Domus parkering medan regnet öser ner utanför… Fast Alexander verkar tycka det är ok. Han leker med barnstolen och klättrar rundor i baksätet.
Och så dunkar han sin vattenflaska i huvet på mig och skrattar mig rakt upp i ansiktet när jag säger -Aaaaj!
Fast allt som allt så är det rätt mysigt. Är Alex glad så är jag glad! Dessutom har jag ju handlat nya skidkläder, Monsun Malabar och nyårscigarrer! Som gräddet på moset så är min iMac skickad idag från Apple, så nu kan jag börja räkna ner dagarna tills tomten kommer… igen. Vad mer man kan begära, liksom?!

Nä… Nu var sambon klar i klädaffären, så nu kan vi köra hem till värmen. ;-)

Kommentera

