Vart tog dagen vägen?

Jahapp… Nu är det snart dags att krama kudden ju… Iaf för den minsta.
Känns som dagen bara försvann…
Var uppe tidigt och lämnade bilen på service, sen hem en sväng och ta en promenad och fika hos mina föräldrar.
Och så tillbaka till stan och hämta bilen igen. Och så helt plötsligt var det kväll.

Har iofs hunnit avreagerat mig med lite Call of Duty – Modern Warfare 2 med…
Whop-ass! säger jag bara! ;-)
Nästan  för bra spel.. man blir helt inne i det.

Just nu så blir jag  pucklad på av junior när man ligger på golvet och försöker ta det lugnt.
– Hey! Slå på någon i din egen storlek, unge!!
;-)

På nedan bild försöker han föra en dialog om ”honning” med Nalle Puh.
Jag vet inte riktigt vad de kom fram till…

Nä, om man skulle ge han lite välling och förvisa honom till sin säng kanske? Så jag kan mysa lite med min dator!
Mmm.. Låter som en ypperlig idé.

Kommentera

