X antal anledningar…

…att välja en iPhone istället för Megan Fox.

1. Min iPhone spelar alltid bra musik för mig när jag vill. Megan är ju en skådis i första hand, så hon är nog inte så bra på att sjunga för mig så fort jag får lust att lyssna.
2. Min iPhone kan visa vägen hem med sin GPS när jag har varit på poolparty hos Megans polare. Megan själv är förmodligen bara packad och halvt däckad  så jag får transportera hem henne.
3. Jag kan spela spel på min iPhone när jag har tråkigt. Megan är förmodligen upptagen med att visa upp sig för massa paparazzi, så hon har inte tid att roa mig.
4. Min iPhone kommer aldrig klaga på att jag sitter och surfar surfar för mycket. Min iPhone uppmuntrar mig till det. Den låter mig surfa, blogga och titta på YouTube så ofta jag vill.
5. Min iPhone är billigare i drift. Ett par hundralappar i månaden gör ingen fattig. Att bjuda ut Megan på fancy restauranger däremot… Kostar desto mer!
6. iPhonen kan man stänga av när man tröttnar på den. Och den blir inte sur för att man vill leka med en annan telefon ett tag.
7. Min iPhone kommer aldrig att ha PMS.
8. Min iPhone är snygg att titta på. Det är ju inte Megan… ;-) *host* Eller hur var det med den biten nu igen? Jag kanske har fel där.

One thought on “X antal anledningar…

Kommentera

